Όλα τα προϊόντα μας παραδίδονται κατευθείαν στην πόρτα σας.

Για αγορές εντός Ελλάδας η παράδοση γίνεται είτε μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής, είτε με παραλαβή απο το κατάστημα.

Για αγορές εντός Κύπρου η παράδοση γίνεται μέσω της Aramex.

Σε περιπτώσεις παραγγελίας με υπερβολικό βάρος ή όγκο, η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται με μεταφορική εταιρεία.

Κατόπιν της αποστολής της παραγγελίας σας, ενημερώνεστε και λαμβάνετε τον κωδικό ιχνηλασιμότητας (tracking ID), μέσω του οποίου μπορείτε να ελέγξετε την πορεία της παραγγελίας σας.

Οι υποχρεώσεις σας ως Πελάτη

Είστε υπεύθυνοι για:

  • Την επιλογή προϊόντος σας και την καταλληλότητά του για τους σκοπούς σας.
  • Τα έξοδα τηλεφώνων και ταχυδρομείου για την επικοινωνία με εταιρεία εάν υπάρξουν.

Κόστος Αποστολής

α) Αποστολές εντός Ελλάδας με Γενική Ταχυδρομική Courier, για αγορές μέχρι 20€ χρέωση 4€, ενώ για αγορές άνω των 20€, ΔΩΡΕΑΝ.

β) Έξοδα αντικαταβολής σε όλα τα ποσά παραγγελίας, εντός Ελλάδας: 2€.

γ) Αποστολές εντός Κύπρου με Aramex Courier για αγορές μέχρι 40€, χρέωση 7€, ενώ για αγορές άνω των 40€, ΔΩΡΕΑΝ.

δ) Για αποστολές παραγγελιών που αφορούν βαριά ή ογκώδη αντικείμενα σας ισχύουν οι ίδιες χρεώσεις. Όποιο και αν είναι το βάρος του δέματος δεν υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση.

Μετά την παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τον αριθμό των δεμάτων. ( Εάν συνεργάζεστε με μεταφορική εταιρία μπορείτε να το σημειώσετε στις παρατηρήσεις της παραγγελίας σας.)

Παραγγελίες που ολοκληρώνονται έως τη 13.00 τις καθημερινές ημέρες, αποστέλλονται αυθημερόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα.

Χρόνος παράδοσης (από την ημέρα αποστολής της παραγγελίας): Ελλάδα 1-3 εργάσιμες, Κύπρος 2-4 εργάσιμες.

Παραδόσεις πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως και Παρασκευή.

Κάθε πελάτης που έχει δηλώσει email και κινητό τηλέφωνο, την ημέρα αποστολής της παραγγελίας θα παραλαμβάνει έναν μοναδικό αριθμό με τον οποίο είναι δυνατή η παρακολούθηση της παραγγελίας του στο σύστημα εντοπισμού του μεταφορέα.

Οι χρόνοι αποστολής ενδέχεται να μεταβληθούν λόγω αστάθμητων παραγόντων, όπως μη άμεση διαθεσιμότητα του προϊόντος, μεταβολή παραγγελίας, καθυστέρηση εξόφλησης παραγγελίας, απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιριών, αργιών, εορτών, πανδημίας, κλπ.

Αποστολές σε λοιπές χώρες κατόπιν συνεννόησης.

Εγγυήσεις και επιστροφές

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά η εταιρεία μας οφείλει να τα επισκευάσει, να τα αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.

Αν αγοράσατε προϊόν ή υπηρεσία στο διαδίκτυο ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία, ή από πωλητή κατ΄οίκον), έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία.

  • Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 14 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.
  • Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
  • Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους , η KOME Natural care 4you έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
  • Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής του κάρτας.
  • Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα επιστροφών του KOME Natural care 4you στο +302314053952.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

    • Στο φυσικό μας κατάστημα. Μας φέρνετε το προϊόν στο χώρο του καταστήματος και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με το ίδιο ή άλλο προϊόν της αρεσκείας σας.
    • Αποστολή προϊόντος. Εφόσον έχει προηγηθεί τηλέφωνο στο τμήμα επιστροφών της KOME Natural care 4you, συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με το προϊόν. Μέσα στο πακέτο θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν εφόσον βέβαια το προϊόν πληρεί τις προϋποθέσεις επιστροφής. Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό όπως έχει εξηγηθεί αναλυτικά παραπάνω. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.
    • Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι : ΚΟΜΕ Καλλιγά 9 (κατάστημα) τ.κ 54645, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • Σε κάθε περίπτωση αλλαγή δε γίνεται χωρίς το παραστατικό πωλήσεων. 
  • Ακύρωση παραγγελίας Επιστροφές
  • Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε φάση ολοκλήρωσης καλώντας μας στο 2314053952 και μέσω email στο [email protected]
  • Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε.
  • Ανωτέρα Βία
    Η εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και θα δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.

Υπαναχώρηση – Επιστροφές Προϊόντων – Δικαιώματα Καταναλωτών

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κ.λπ.). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 2314053952 ή στο [email protected]

Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Η επιστροφή μπορεί να γίνεται με πίστωση λογαριασμού σας που θα γνωστοποιήσετε στην εταιρεία

Η παρούσα Σύμβαση δεν επηρεάζει οποιαδήποτε δικαιώματα καταναλωτών που προβλέπονται από τη νομοθεσία.

Τροποποίηση των όρων του παρόντος

H ατομική επιχείρηση «Καραμπιτσάκου Χριστίνα» διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή.