Αρχική, Συμβουλές, Τριχόπτωση

Τριχοτιλλομανία. Τι συμβαίνει ακριβώς ;

Η τριχοτιλλομανία, επίσης γνωστή ως “σύνδρομο τραβήγματος των μαλλιών” ή “παθολογικό τράβηγμα των μαλλιών”, είναι μια διαταραχή ελέγχου των παρορμήσεων της ακατάσχετης παρόρμησης να τραβά κανείς τα μαλλιά του από το τριχωτό της κεφαλής, τα φρύδια, τις βλεφαρίδες και άλλα μέρη του σώματος. Η τριχοτιλλομανία σχετίζεται με το στρες και  προκαλείται συνήθως από το άγχος

Συμπτώματα της τριχοτιλλομανίας

Τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα της τριχοτιλλομανίας περιλαμβάνουν:
Μια ακατανίκητη επιθυμία να τραβήξετε τρίχες από το τριχωτό της κεφαλής, τα φρύδια, τις βλεφαρίδες, τα χέρια, τα πόδια κ. λπ.
Ένταση πριν από το τράβηγμα των μαλλιών ή όταν προσπαθείτε να αντισταθείτε στην παρόρμηση.
Ανακούφιση, ικανοποίηση ή ευχαρίστηση μετά το τράβηγμα των μαλλιών.
Δυσφορία ή/και προβλήματα στο σπίτι και στην εργασία λόγω τραβήγματος των μαλλιών.
Φαλακρά σημεία όπου οι τρίχες έχουν τραβηχτεί.
Υπερβολικό φαγητό, στριφογύρισμα ή μάσημα των μαλλιών.

Τριχοτιλλομανία και στρες

Αν και η ακριβής αιτία της τριχοτιλλομανίας είναι άγνωστη, μπορεί να σχετίζεται με αλλαγές στις εγκεφαλικές οδούς που συνδέουν τις περιοχές που ελέγχουν τις παρορμήσεις με εκείνες που διαχειρίζονται τα συναισθήματα, τις κινήσεις και τις συνήθειες.
Το άγχος είναι ένας σημαντικός παράγοντας κινδύνου για την τριχοτιλλομανία, και μπορεί να διαπιστωθεί ότι πυροδοτείται από οικογενειακές συγκρούσεις, κακοποίηση ή το θάνατο ενός φίλου ή μέλους της οικογένειας.
Πολλοί άνθρωποι με τριχοτιλλομανία περιγράφουν τη συσσώρευση έντασης και άγχους, με μόνη ανακούφιση το τράβηγμα των μαλλιών. Παρόλο που μπορείτε να καταλάβετε πότε αντιμετωπίζετε άγχος, μπορεί να μην αναγνωρίζετε τον αντίκτυπό του στην ψυχική και σωματική σας υγεία.

Για παράδειγμα, αν το άγχος σας δεν αντιμετωπιστεί σωστά, μπορεί να εκδηλωθεί με άλλους επιβλαβείς τρόπους, όπως το ψυχαναγκαστικό τράβηγμα των μαλλιών.

Πώς να μειώσετε το άγχος
Ακολουθούν μερικοί απλοί τρόποι για να κρατήσετε το άγχος υπό έλεγχο:
Βγείτε έξω! – Ο καθαρός αέρας κάνει θαύματα για τα επίπεδα άγχους. Μια γρήγορη βόλτα γύρω από το τετράγωνο ή μια απογευματινή συνάντηση στον ήλιο μπορεί να σας απαλλάξει από το βάρος.

Φέρτε στο σπίτι έναν τριχωτό φίλο – Τα σκυλιά και οι γάτες μπορούν να είναι εξαιρετικά χρήσιμα για τη συναισθηματική μας υγεία και τα επίπεδα άγχους.

Μπορούν επίσης να απαλύνουν τη μοναξιά, να μειώσουν την κατάθλιψη και να ενθαρρύνουν την άσκηση και το παιχνίδι.

Ιδρώστε – Η άσκηση είναι ένα άλλο φυσικό αγχολυτικό που μπορείτε να κάνετε χωρίς επιπλέον εξοπλισμό ή μεγάλη δέσμευση χρόνου ή χρημάτων. Στοχεύστε σε 30 λεπτά την ημέρα, ακόμη και αν πρόκειται για μια βόλτα στο πάρκο με το κατοικίδιό σας ή μια βόλτα με το ποδήλατο στον αγαπημένο σας φούρνο.
Μιλήστε με έναν πάροχο υγειονομικής περίθαλψης – Εάν το άγχος σας δεν λέει να φύγει και δεν μπορείτε να ελέγξετε τις παρορμήσεις σας να τραβήξετε τα μαλλιά σας, επικοινωνήστε με έναν πάροχο υγείας- μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε ένα σχέδιο για να καταπολεμήσετε το άγχος και τους καταναγκασμούς του τραβήγματος των μαλλιών

BIONATURAL SKINYANG 3 Ηλεκτρική συσκευή βιοσυντονισμού

BIONATURAL SKINYANG 3 Ηλεκτρική συσκευή βιοσυντονισμού

Αν υποφέρετε από τριχόπτωση που σχετίζεται με τριχοτιλλομανία, να ξέρετε ότι υπάρχει διαθέσιμη βοήθεια.

Επικοινωνήστε σήμερα με ένα Κέντρο Τριχόπτωσης  για να μάθετε περισσότερα.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.